Tråkigt

Jag tog två listor jag har skrivit förr. Mycket och inget har ändrats !

Tio, första:
Första bästa kompis: Katri, som bodde granne med oss
Första bil: Ingen ännu, knappast någonsin
Första kärlek: En pojke på dagis.
Första husdjur: Två zebra-bofinkar; Kalle och Ville.
Första semester: Med familjen till Ruka.
Första jobb: Första riktiga med skattekort och sånt var väl ballongförsäljning på första maj 07
Första köpta skiva: Markoolio eller Dr Bombay
Första riktiga kärlek: Ply
Första piercing: Örhängen
Första konsert: kent 2005 (?)

3, senaste:
Senaste kyss: Minns inte
Senaste gången du grät: Under en vecka sen
Senaste måltiden: Lunchen; spenatplättar, potatis, äggsås

har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar?: Nej
Blivit arresterad?: Nej
Blivit kär vid första ögonkastet?: Ja det tycker jag
Varit på tv?: Ack ja, det har man…
Fått ditt hjärta krossat?: Nej det tror jag inte
Sagt att du älskar någon utan att mena det?: Jo, tyvärr
Haft ett one night stand? NÄSTAN!
Busringt till nån?: Jaa-a.

Sju saker du har på dig:
1. Trosor
2. BH
3. Tröja
4. Huppare
5. Byxor
6. Strumpor
7. Nagellack.

Sex saker du gjort idag:
1. Trampat i slask (isch)
2. Varit på hälsogranskning
3. Druckit te
4. Skickat in en låneansökan
5. Bokat in tid för bilteoriprov
6. Ätit ytterst perfekt dadelkaka <3

Fem favoritsaker (utan inbördes ordning):
1. Kånkenväska
2. LP-spelare
3. Telefon
4. Den röda kobratelefonen jag norpade åt mig
5. Alla mina muminmuggar

Fem personer du kan berätta allt för: (i princip)
1. Sandra
2. Vera
3. Loppan
4. Ida
5. Ansko

——————-

hårfärg: Fejdar från grått till guld
ögonfärg: Grönt och gult
beroende av: Mat
hur mycket smink använder du dagligen?: Nada!
vad har du ätit idag?: En grillad rågbrödsmacka, två chokladrader, spenatplättslunch, dadelkaka.
dagens klädsel: Orkar inte dra den pånytt
senaste låt du hörde?: The Ark – I pathologize
senaste inköp?: Blomster åt pappa
vilka hårfärger har du haft?: I tidernas begynnelse var jag blond, nu är jag blott en råtta.
brukar du äta frukost?: Oftast
vad gör du om helgerna?: Åker till Vasa och gullas med vänner och mina föräldrar
gillar du att få uppmärksamhet?: Vem gör inte det? Allt har sin gräns dock
din största talang?: Singstar verkar jag vara bra på, även om jag inte kan sjunga för fem penni!
husdjur: Nej *suck*
hur är ditt hår?: Ovårdat och skitigt
brukar du bädda sängen?: Om jag vet att nån kommer på besök, annars nej.
har du mest skivor eller filmer?: Skivor, både cd & lp
favoritaffär?: Torghallen 4-ever
hur gammal var/kommer du vara när du flyttar hemifrån?:Jag var 18 år och 7 månader gammal.
hur många timmar sover du på en natt?: 5-7 timmar
föredrar du att vara singel?: Jag har inte upplevt det på länge men nu är det något jag föredrar
är du singel?: Ja.
senaste hångel?: Orkar inte tänka på sånt just nu.
är du nöjd med dig själv?: Ja, för en gångs skull!
hur mår du just nu?: Inte prima men rätt bra
senaste program du såg på?: Talent Suomi
senaste film?: Män som hatar kvinnor
vad var det senaste du sa?: Heppa
hur ofta tvättar du ansiktet?: 1-2 gånger om dagen
vem vet mest om dig?: Jag själv.. eller ?
vad har du i ditt fönster? Två minikaktusar, en Nintendo 8-bit, en döskalle till askkopp.
hur dags gick du och la dig igår?: Mellan 2 och 3
och klev upp?: 07:45
vad behöver du mest just nu?: Mat och motion, kanske en kram och lite pepp
har du bra minne?: Jag brukar komma ihåg namnet på folk som jag inte känner. Bisarrt och jättejättekonstigt.
vad ska du göra ikväll?: Läsa, äta, öva på teori, städa.
svårt eller lätt för att sitta still?: One of my talents!

Tråkigt

En reaktion på ”Tråkigt

Kommentera

