Mera listor, det tycker vi om.

1. Är du döpt efter någon?
Inte vad jag vet.

2. Vad äter du helst till lunch?
Vårrullar *dreglar*

3. Har du barn?
Nej

4.Om du var någon annan, skulle du vara vän med den du är i dag?
Det vågar jag påstå.

5. Är du väldigt sarkastisk?
Stundvis

6. Har du kvar dina tonsiller?
Ja

7. Skulle du hoppa bungee jump?
Mycket möjligt

8. Vilka är dina favoritflingor?
PIRKKAS VIIDAKKOMURO (minns inte det officiella svenska namnet). Det fanns alltid till frukost på dagis. Därifrån började min addiktion.

9. Knyter du upp dina skosnören när du ska ta av dig skorna?
Om det krävs.

10. Är du stark nog att stå ut med dig själv?
För det mesta, vad skulle man annars ta sig till?

11. Vilken är din favoritglass?
Så många att välja på.. Pirkkas mascarpone, lakrits, polkka, blåbärssorbet.. fast Sias DE LECHE tar nog hem priset!

12. Vad är det första du lägger märke till hos andra?
Samtalsämnen och hur de ÄR helt enkelt. Beteende, rörelser. Även skor.

13. Rött eller rosa?
Rött

14. Vad är det sämsta hos dig?
Min självdestruktivitet i form av sömnlöshet, nedvärdering och pessimism, bland annat.

15. Vem strular du mest med?
Strular? Mina väninnor.

16. Varför är du inte gift?
För jag är en fegis

17. Vad drömde du i natt?
Om starka sken

18. Har du någon speciell talang?
Det vet jag faktiskt inte. Kommer inte på något värt att nämna.

19. Vad tittade du på senast på tv?
Kotikatu, möjligtvis?

20. Vilket är ditt favoritljud?
Alla skypeljud! Eller Davy Jones’ plopp-ljud i pirates of the caribbean 2 (?) :DDDD

21. Rolling Stones eller The Beatles?
The Beatles.

Mera listor, det tycker vi om.

Kommentera

