Oh joy, oh joy

Mitt liv består just nu, roughly, av följande

The Simpsons
Filmmusik
Hormonella tillstånd
The Velvet Underground
Kladdmuffins
Filmer
Adobe Photoshop CS4
Huvudvärk
Hayao Miazaki and such
Mate
Adobe Illustrator CS4
Oskickade brev och random dagboksskrivning
Dagdrömmar

Jag kan dra slutsatsen att jag inte har ett liv.

Följande filmer har berört mig på sistone, nya och gamla

The Life Aquatic With Steve Zissou
Kaze no tani no Naushika
The Darjeeling Limited
The Royal Tenenbaums
Hauru no ugoku shiro
Interstella 5555
Mononoke Hime
Christmas on Mars
Thumbsucker

Om någon vill filmtipsa mig, feel free. Jag kan tipsa tillbaka.
Det är 10 minusgrader här i Minky. Jag har 18 spänn på kontot. Cykelkedjan hoppade ur idag. Jag glömde min flaska Listerine i Vasa. Oh joy, oh joy.

Oh joy, oh joy

2 reaktioner på ”Oh joy, oh joy

  1. Ileea skriver:

    Det låter som en besynnerligt blandning av trivsamheter och tråkigheter. Jag hoppas det angenäma överväger det olustiga.

Lämna en kommentar