Lustigt.

Jag fick inspiration att skriva ett brev, på skrivmaskin. Efter en och en halv A4 tog bläcket slut.

I fredags festade jag (nyktert) med ett svenskt rockband. Det var något av det mest otippade på länge.

I lördags låg jag i sängen.

Igår åt jag glass på torget och sög i mig D-vitamin. Och åt soppa med en god vän. Cykelnyckeln blev utsatt för mitt omedvetna vrede och gick sönder.

Idag sitter jag i min hemska soffa.

Lustigt.

2 reaktioner på ”Lustigt.

  1. Ileea skriver:

    Det låter som en lyckad helg, i det stora hela. I fredags läste jag på tent och sjöng. I lördags sjöng jag ännu mer och bakade sedan scones (beroendeframkallande) och tittade på fantasy. Igår var en slödag. Idag ska jag läsa för mitt höga nöjes skull.

  2. kata747 skriver:

    Det var nog en bra helg på det stora hela. Din helg lät riktigt mysig den också :-) (scones = drewl!)

Kommentera

