Det perfekta teini-inlägget

Idag kom jag till insikt. Jag är inte i form på minsta lilla sätt.

Jag har inte orkat tänka på det, ta det på allvar, allra minst åtgärda det.
Jag har för fan ine orkat göra någonting.

Tänkte kanske börja om, tänka om, från och med imorgon. Klassiskt, att skjuta upp det tills dess. Det finns alltid en morgondag att skyffla sina måsten och borden till, känns det som. Men jag ska kanske lyckas den här gången.
Med att faktiskt börja.

Det är ganska mycket för att komma från mig.
Känns nästintill överväldigande.

Men imorgon, då jävlar.
Imorgon ska jag glömma att jag är rädd.

Det perfekta teini-inlägget

Kommentera

