Justin Bieber

För en dryg vecka sedan fördrev jag tiden i Anttila Topten, i brist på bättre. När jag stod i kassakön med mina fynd, kommer en pappa med sitt barn fram till disken. Pappan förklarar att gossen vill ha en cd, men han vet inte vad artisten i fråga heter. Pojken (8-9 år) kan däremot sjunga litet, så kanske herren i kassan vet vad det är frågan om. Gossen sjunger:

"Bejbi, bejbi, bejbi OOOOH"

Kassaduden har svårt att hålla för skratt. "On aika paljon tollasta nykyään…"

Jag för min del visste genast att jag hört den lilla biten. På Spotify. I reklamen. Först två dagar senare kom jag på att det var Justin Bieber. Huj helvete. Undrar om den stackars pojken fick sin skiva.

Jag hoppas på ett nej.
 

Justin Bieber

3 reaktioner på ”Justin Bieber

  1. Ileea skriver:

    Jag hoppas också det. Jag tycker pappan kunde köpa en lite vettigare skiva, The Ark, kanske. Eller Apulanta. Eller HIM eller Hanoi Rocks. Eller vad som helst annat än Justin Bieber (utom Miley Cirus, det är lika illa det).

  2. kata747 skriver:

    Jaa-a. Nog för att alla ungar i den åldern är omedvetna om det goda musikurvalet i världen, men föräldrar kan ju påverka litet :-)

Kommentera

