Mitt första berusade inlägg.

Jag sitter hemma i min ofantligt stora lya, nyss hemkommen från en vild creamfest i glada huset. Lammi ligger slocknad på min säng, efter en omständig hemväg på cirka två kvarter. Hon kommer må som en prinsessa imorgon, har jag på känn.
Jag för min del är mest bitter och knappt salongsberusad, trots mitt friska intag av bål. Jag har lyckats vara så antiproduktiv idag att det inte är sant. Det enda nämnvärda är en tonfisksubway och ett hutlöst dyrt vinglas på Kuntsi. Hujeda mig. Kunde ju inte ens sova på bussen till Minkcity då det drog kallt från fönstret. Ack och ve.

Dagens lärdom: En fest piggas lätt upp med en träkuk, vispgrädde på sprutbutelj samt en benprotes.
Tack och godnatt.

Mitt första berusade inlägg.

En reaktion på ”Mitt första berusade inlägg.

Kommentera

