Sexdrömmar

Det smakar pesto i min mun, fotsulorna är gråsvarta och skrevhålet i mina byxor gapar.

Jag är hos en vän i hufvudstaden, hon är själv i skolan. Hon har en room mate, men han är inte heller hemma. Tur är väl det. Jag hade nämligen en våt dröm om honom igår. En ganska ingåenge sådan. Jag har sett människan en gång. Är jag "puutteessa" eller vad är grejen?

Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Vera slutar skolan där vid 16, Arthur skulle ringa mig när han slutar, och dra med mig på någon fest. Matias, ingen aning om vad han gör. Där tog mina vänner i detta område slut.
Mitt lokalsinne i en storstad som denna räcker inte riktigt till. Så äventyr låter farligt i denna kontext. Kanske ska jag fixa bort sömnbristen nu när jag hinner.

Sexdrömmar

3 reaktioner på ”Sexdrömmar

  1. kata747 skriver:

    Ja usch då, en massa svammel om min tidtabell för dagen är kanske inte det vad alla vill läsa. :-)

Kommentera

