Torsdagendentjugoandra

Idag har jag känt mig riktigt präktig. Tagit mig till skolan, väldigt tidigt för att vara tidsoptimist. Gjutit den fördömda snabeln och knackat den ut ur formen. Slipat och fotograferat. Lyssnat på ettornas fina presentationer, jag roffade åt mig ett av deras återvinningskonstverk. Tack! Lagat världens smaskigaste soppa.

Sen sprack min präktiga dag. Min ilska gick så långt som ett klagomail till Nokia. Släng er i väggen, suckers!

Hur lyckas man tappa ett paraply, med spetsen neråt, precis på tårna? Nog är det eländigt. Till och med grannen var otrevlig. Detta pga. näsringen jag har. Bu.

Torsdagendentjugoandra

5 reaktioner på ”Torsdagendentjugoandra

  1. kata747 skriver:

    Heh. Ursäkta min tankspriddhet, bevisligen kommer den bara bli värre :-)
    Nokias "klyftiga" PC-program är bara kaki.

  2. kairi skriver:

     Usch! Even worse.. ja ögna bara snabbt igenom inlägget, så antog att du tala om telefoner.. Men PC Suite.. *ryser*

Kommentera

