FILMTIPS?

Kära medmänniskor, jag behöver filmtips. Ty jag innehar en projektor i mitt hushåll, åtminstone en vecka till, och vet inte vad jag ska välja.
Nästintill alla kategorier beaktas, dock inte superhorror eller romantiska komedier.

Tack på förhand!
Puss och kläm.

PS. Tips på filmsnacks mottas också. Hälsningar matvraket.

FILMTIPS?

7 reaktioner på ”FILMTIPS?

  1. Ileea skriver:

    The Curious Case of Benjamin Button, om du inte sett den. Resten av filmtipsen tar jag direkt från min filer-att-se-lista: Tillsammans, Glasblåsarens barn, Boys Don’t Cry och Prayers for Bobby.

  2. Pafez skriver:

     Hmmmmh, saablar när ja int har min yttre kovo me :/ måst pröva fundera va allt ja haar dii

  3. Pafez skriver:

     Förståss hela Millenium trilogin, alla Die Hardina, Transformerserna, och om du vill se fittit bra miniserie, så ska du definitv pröva på tag på en serie med namnet Underbelly, vet int ifall den finns mera någonstans..Beerfest va vällan rikit humor sku ja vill kom ihåg..Club Dread sku ja å vill komma ihåg att va riki ok.

Kommentera

