Myspysfnys

Det är mörkt. Blåsigt, nästan storm. Kallt. Ruggigt.
Vi äntrar alltså mystider.
Det finns alltid tid för mys, och mys är till för alla, året runt. Men nu, nu är det specifika mystider under det mörkare halvåret.

Idag sa glödlampan i min wc pang, och jag trollade fram en liten reservlampa.
Det har aldrig varit mysigare att pissa i den toaletten.
När reservens glödis säger pang blir det värmeljus. Sådeså. Anything for the mys!
Innan snön faller ska jag ha ljusslingor och tusen stearinljus.
En ny soffa med fluff och kuddar. Kanske någon myspartner också :-)

Hur högt prioriterar du din fare share of mys?

Myspysfnys

2 reaktioner på ”Myspysfnys

  1. Ileea skriver:

    Höstmys är viktigt! Jag har redan tjuvstartat nere i Åbo, och fick häromdagen beviljat specialtillstånd av K att hänga upp min adventsstjärna som mysljus redan nu i oktober.

Kommentera

