även jag kör med listan.

1. Tre ord varför du sist spydde? Fingrarna i halsen
2. Vad gjorde du 08:00 i morse? Bankade (hungrig) på dörren till Café Sydväst!
3. Vad gjorde du för 30min sen? Åt kladdkaka.
4. Vad hände dig 1995? Jag var en ansvarslös femåring som klättrade på hus.
5. Vem fick dig att skratta senast? Futurama.
6. Vilken färg är din borste? Trä-färg.
7. Vad köpte du sist? En hamburgarmåltid på ABC = bortkastade pengar! >.<
8. Vilken färg har du på din tröja? Svart med orangea matfläckar.
9. Var förvarar du dina pengar? Förvara? De används. Genast.
10. Hur var vädret igår? Regnigt på kvällen var det.
11. Vad ser du fram emot? LP:n jag beställt, veckoslutet (jag får KÖRA!), den dagen jag köper en BRA soffa.
12. Snarkar du? Jag hoppas inte. Men även om; fuck it.
13. Vad är 15? Mopo-åldern.
14. Vilken skostorlek har du? 39-40. Om de var mindre skulle jag ha dubbelt mer skor!
15. Vill du klippa dig? JO! NEJ! I korthet är förändring alltså välkommet.
16. Är du över 25? Kg? Joo.
17. Pratar du mycket? Stundvis. Men tiga är guld.
18. Kollar du på O.C? Absolut inte!
19. Har ditt namn ett "x" i det? Bara när jag är med i Napakymppi.
20. Känner du ngn som heter Steve? Nä. Men jag har pratat med en.
21. Hittar du på egna ord? Mest bara nya versioner av redan existerande ord. Någon gång lyckas man ändå!
22. Är du en typiskt svartsjuk person? Jag avviker nog från det mesta. Ibland.
23. Vad har du för mobil? Nokia 5130 Xpress Music
24. Vem ringde dig senast? Pappukka
25. Biter du på naglarna? Nej, det känns vidrigt.
26. Har du lockigt hår? Nä, men jag skulle vilja prova?
27. Vilken konsert ska du på härnäst? 25/11 när DUNGEN spelar på Klubi i Åbo! Sedan även Gogol Bordello.
28. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? Jag.
29. Hur många gånger har du svurit idag? Relativt mycket, i förhållande till hur lite jag sagt.
30. Vilket ord säger du ofta? Sådär. Vilket egentligen är två ord.
31. Ska du till skolan/jobbet imorgon? Jo, 9 on the dot
32. Vad åt du senast? Kladdkaka.
33. Vad borde du göra nu?  Äta mer kladdkaka, duscha och sova. Kanske spegla mig med min syndigt snygga Circle-tshirt som anlände i ett paket häromdagen.
34. Har du något smeknamn? Jo, mer och mindre fina; Kata, Katski, Katish, Kätpäd, Päd, Pattis, Patterina.
35. Sover du mycket? O ja. Jag försover mig jämt.
36. Vilken är den bästa filmen du sett under loppet av 2 veckor? The Girl Who Leapt Through Time
37. När var du sist ute? Söndag för en dryg vecka sen.
38. Har du gråtit idag? Nej.
39. Är du en glad person? Ytligt glad.
40. Har du roligt nu? Tja, inte direkt. Mest bara lättad över att vara hemma.
41. Vad äter du helst? Keso, chips och rökt sik.
42. Vem var du med sist? Mina kurskamrater.
43. Vem kramade du sist? Alex, kanske? Matias?
44. Nämn den bästa personen. ..har jag inte träffat på länge.
46. Vill du flytta? Jo. Och nej. Men mest jo.
47. Hur ofta borstar du tänderna? Ibland.. oftast.
48. Är du egoist? Tidvis, men mest gällande mat.
49. Gillar du att bada? Om vattnet är ok temperatur. Och bastu till <3
50. Skrattar du åt allt? Nästan. Väldigt lättroad ibland.
51. Vem får dig alltid att skratta? Peter Griffin. Och David.
52. Gråter du när du tittar på filmer? Hemskt sällan, men även sånt händer!
53. När grät du senast? När jag såg på What Dreams May Come (Robin Williams).

även jag kör med listan.

Kommentera

