IIIIIIIIH

Nu har min lilla tvåa konstiga ljud för sig. Såna som inte orsakas av någon/något. Jag är lättskrämd, men detta är på riktigt creepy! Oftast är det ju helt normala ljud, men en skyggråtta lyckas alltid skrämma upp sig..
Någon gång har jag hört vad som kunde liknas vid dova skrik eller avlägsna sirener; det visade sig vara mitt kylskåp.
Igår blev jag helt livrädd när någon sa hej på msn. Usch, vad man känner sig fånig..

Jag fick ett finfint tips på en konstnär idag, Michael Hussar. Varför har jag inte hans tålamod..

Dagens skiva:

IIIIIIIIH

4 reaktioner på ”IIIIIIIIH

  1. Fuffens skriver:

    Min lägenhet har också skumma ljud… Det bruckar knäppa i något hörn nu och då. Iiik.

Kommentera

