I need some action up in this

Jag förflyttade mig till Vasa. Jag agerar hundvakt, och har därmed en rymlig trea för mig själv. I den rymliga trean finns även sex flaskor vin och diverse starkvaror. På gården står en Volvo, I have the keys. Men ingen är på g? Sällan är jag ledig, sällan har jag tillgång till bil. Ska jag sitta här och dricka i min ensamhet, busa med hunden och titta på TV1000? (Ja, alla kanaler finns här)

Action, hallå? :-D

+++++++++++++++++++++
Dagens skiva:

I need some action up in this

Kommentera

