Onnistumisen riemu!

Jag har lyckats sticka en mössa! Lyckan är obeskrivlig, den passar på mitt huvu och den är inte ful!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag skulle lägga upp en bild, om jag bara hade en kamera..
Nu påbörjar jag nästa. Blir jag så här glad varje gång är det väl värt besväret.
Vem vill ha en värmande julklapp? :-)
 
++++++++++++
Jag måste ännu skryta med den fina tröjan jag beställt.

Onnistumisen riemu!

2 reaktioner på ”Onnistumisen riemu!

Kommentera

