ARG! ARG!!!

Nu är det många nerver som brinner upp, på en och samma gång!
Jag har suttit i skolan hela natten, för att få mina sommaruppgifter gjorda. I dessa ingår en hel massa printande. Förstås, helt självklart, fungerar ingenting som det ska. Alltså verkligen ingenting. Så nu har jag suttit uppe helt i onödan, för inte har jag fått något gjort. Jag skulle kunna skjuta kopieringsmaskinen med bazooka, dränka den i bensin och tutta på, samtidigt som jag slår sönder maskinfan med en slägga. AAAAAAA

ARG! ARG!!!

4 reaktioner på ”ARG! ARG!!!

  1. Ileea skriver:

    *ljudet av en exploderande printer*

    Men verkligen, bittert att du har suttit uppe hela natten till ingen nytta… Hoppas du får fanskapet att fungera. Nästa gång får du ladda med picknickmat, just in case!

Kommentera

