Faderlös farsdag

Farsdag firades utan far. Jag ordnade t.o.m. farsdagskaffe utan fäder och bjöd in folk. Två dök upp, vi hade det riktigt mysigt. Lyssnade på Roxette och lagade potatismos med kärlek. Det skålades med kaffe och te.
Det är annars effektivaste sättet att få lägenheten städad, har jag kommit fram till. Om jag vet att någon ska hälsa på så städar jag riktigt ordentligt. Utan dessa sällsynta gäster skulle detta krypin ruttna bort.

Det tycks bli en massa blider och videon här hela tiden. Jag har väl tappat fantasin och skrivförmågan, eller så är jag jobbigt visuell av mig? (öh yrkesskada?)

Faderlös farsdag

Kommentera

