Koma-inlägg

Je suis trés fatigué. J’ai TRÉS faim aussi. Vittu.
Jag kan ingen franska längre.

Jag höll ett förhållandevis proffsigt styrelsemöte idag (inkluderande föredragningslista omg! och mötesgäst!) och höll mig vaken under konstteorin. Livets små segrar som får mig att orka fortsätta. Hittills har jag skött alla faktureringar felfritt dessutom, och lyckats lura till mig en systemkamera. C’est super chouette!

Demain je vais partir d’ici.

"Int e du vittus ful int"
Bästa komplimangen på ett tag.

Koma-inlägg

Kommentera

