Fy. Fan. För allt.

Jag fyllde i ett formulär hos psykologen idag. När vi räknade ihop poängen landade jag inom kategorin "svår depression".
Jag reagerade knappt. Kanske det stämmer då.

Sen försökte jag dämpa allt annat ännu mera. 75 ml injektion igen, okänd mängd paracetamol och 50 mg tramadol. Samt äcklig äcklig proviant. Och livet leker.
Inte.

Fy. Fan. För allt.

11 reaktioner på ”Fy. Fan. För allt.

  1. Ileea skriver:

    *skickar försynta kramar*

    Då är det nog bra, att det görs något för att få ner poängen.

  2. Lustmord skriver:

    Nu läste jag igen. Vad var det du injicerade? Bara ordet låter oroväckande, men det kanske bara är jag…

  3. kata747 skriver:

    Voltaren. Vissa smärtor kräver sin dos.. och jo, det var nog en sköterska som sköt upp det åt mig.

  4. altair skriver:

    Oj nej! Min man har också gjort det där… fast han använde injicerad oxanest. Tack och lov kom han ifrån det.

Kommentera

