Ett halvt steg. Urk.

Jag tog mig till skolan idag. Om än försenad, men har jag sen någonsin varit tid..
Det var en pärs; riktigt asjobbigt. Huvudsaken är väl att jag var där. Trots att jag missat en vecka av grafiken får jag vara med. Den här kursen har jag väntat på, men nu kan jag inte utnyttja den alls som jag vill. Orkar knappt koncentrera mig på en enkel lite etsning. Orkar inte sitta upp. Och ingen mat får jag ju i mig heller. Ssssssssssuck.
Hoppas åtminstone att lärarsnacket gav mer förståelse, trots att jag brast i gråt helt unintentionally.

Now this bitch will try to catch that sleep.

Det lilla jag orkade skissa. Plus den här.

Ett halvt steg. Urk.

7 reaktioner på ”Ett halvt steg. Urk.

  1. Ileea skriver:

    Det var en söt vattenvarelse på nedre bilden. Eller kanske det är en luftvarelse? Nej, i min värld är det en vattenvarelse, en harmonisk och enorm en som låter lite som valar gör.

  2. kata747 skriver:

    Tack Sandra :-) Ja, jag vet inte själv heller. Tror kanske mer på vattenvarelse. (Sen när den drömmer så flyger den)
    Den övre skissen har vi också bråkat om idag, är det en krona eller en flytande skog, osv. Jag vet inte?

  3. kata747 skriver:

    Tack Sandra :-) Ja, jag vet inte själv heller. Tror kanske mer på vattenvarelse. (Sen när den drömmer så flyger den)
    Den övre skissen har vi också bråkat om idag, är det en krona, hatifnattar eller en flytande skog, osv. Jag vet inte?

  4. Ileea skriver:

    Den övre skissen föreställer ett taggigt berg och en luftbro i min värld. Prinsessan är fångad i mitten av det taggiga berget och prinsen måste ta sig över den svajande luftbron för att kunna rädda henne och leva lyckliga i alla sina dagar. Sedan kommer det fram att prinsen är bög och prinsessan intresserad av smedspojken, men det gör inget, för prinsen och prinsessan lever lyckliga i (nästan) alla sina dagar på olika håll och som goda vänner.

Kommentera

