Hatiskt inlägg

Dissade julfesten med alla tillhörande för-, efter- och grötfester totalt. Stängde ut hela resten av världen. Förbannade allt och alla, mest mig själv och febern. Sen plötsligt, som en räddare i nöden, fick jag besök från Vasa. Jag överlevde även den onsdagen.

Nu sitter jag på jobbet. Stämningen är minst sagt olidlig. Pump-instruktören tog med sig sitt barn. Jag hatar barn. Jag hatar instruktören. Nu 15 minuter senare hatar jag denna unge mer än något annat. Han har helt säkert ADHD och vill ha all uppmärksamhet i världen, genom att kasta bollar och alla leksaker han hittar över hela gymmet. En stund sen vältrade han sig på springmattan och nu gör han ljudeffekter till sitt bilrally på crosstrainern. Jag varken hör eller ser något för jag är så upprörd.
FÖRSVINN!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Som tur har min gäst lagat sushi åt mig nu under tiden. En gourmetmiddag väntar alltså på mig hemma. Mat tröstar för det mesta. Mat…

Hatiskt inlägg

6 reaktioner på ”Hatiskt inlägg

  1. katastrof skriver:

    Barn hör inte till gymmet! De ska vara på barnrummet om det finns sånt och om inte ska de inte alls komma nära såna ställen, kan vara risk åt kunder och åt sig själva (men jag bryr mig inte heller om de är så dumma att de klopar något på sig…) Och vissa hamnar faktiskt jobba där och vill inte höra på skrikande barn och kunderna vill ju också ha ett ställe där man inte behöver se sina egna eller andras barn, lite egen tid. Bra att det finns nån annan än jag också som har negativa känslor mot barn…

  2. kata747 skriver:

    tjeena – TACK!

    katastrof – Nej, barn borde vara på dagis ungefär nonstop.. inga manners har dom! Jag tänker då aldrig skaffa ungar. EVER.

  3. katastrof skriver:

    kata: me neither! :) De är högljudda och jag sku iaf inte orka uppfostra dem så att jag sku orka med dem (sku säkert sätta dem o träna lika myky som jag så jag sku aldrig behöva se dem hemma…) OMG vilka tankar *känner sig hemsk* Men mitt liv, vill int örstöra det genom att skaffa någo jag int vill ha! Jey för oss!!

  4. kata747 skriver:

    Jag har undrat om det är hemskt fel att tänka så här, men jag tycker inte det är det. Allt med hela grejen är bara jobbigt ju. Graviditet, förlossning, uppfostring… Dessutom vill jag inte bidra till den redan rådande överpopulationen så jag avstår.

  5. katastrof skriver:

    Mmm, så som man int redan sku ha tillräckligt med problem UTAN barn… :D Kram på dig!

Kommentera

