Dagens kundcitat

En unge mumlar någonting bredvid sin pappa, och sätter sig ner på golvet.
"Vad sa du?" frågar pappan.
"Mm… BAJSA!" svarar ungen.

"Mamma, varför slickar hon sig om munnen?" säger en unge, pekar på ett vykort med ett förälskat par.
"Jaa, du.. jag har inget bra svar på det!"
"Och varför har du en…. SÅN!"
säger ungen – som klättrat upp disken – och petar på min piercing. "Det ser ju ut som om du är sjuk!"
"Jaaaa-a, men jag tycker den är så fin!"
säger jag krystat.
"Det tycker jag också" svarar ungen. Hmm. Jag förstår mig inte på barn.

Samma unge, fortfarande disken, pekar på tändarna.
"Kan vi ta en SÅN?! En ROSA!"
"Nä vi ska int ha någå sånt"
svarar mamman.
"Men kanske DU kan få den?"
"Jag vill int ha nån sån"
"Hmm.. men kanske pappa vill ha en?"
"NEEEJ NU GÅR VI"

En snorig pojke (ensam) följer efter mig till bakrummet, och börjar förklara:
"Vet du vaaaad dom har vid torghallen (K-market)? Dom har sånadär lappar, fem eller tio euros lappar."
"Jaha?"
"Så kan man ge dom, och få såndär saker."
"Jahaaaa *sarkasm* vad spännande, vad får man för någonting då?"
"Vad som helst!"

Alltså, jag trivs i mitt jobb, men jag hatar barn. Verkligen. Can’t stand them.

Dagens kundcitat

7 reaktioner på ”Dagens kundcitat

  1. gamylen skriver:

    Eller kanske du är som jag, så du tycker tillverkningsprosessen är intressantare än själva slutprodukten?   ;-D

  2. kata747 skriver:

    Åldringar är äckliga dom också! Kanske jag är åldersrasist?
    Tillverkningsprocessen är däremot intressantast, men inget att livnära sig på sådär finansiellt sett..

Kommentera

