Omställning

Jag funderar.
Jag funderar på att möblera om.
Jag funderar på att klippa av.
Jag funderar på att stänga fönstret.
Jag funderar på att skruva livets mutter 180 grader.

Jag vill det. Jag behöver det.

Jag överväger miljöombyte. Starkt.
Stad, bostad, avbrott.
Ja.

Visst?

PS. Jag skummade igenom mina allra första inlägg här i db:n. Hittade ett citat som inte hör hemma riktigt någonstans, så här kan jag väl upprepa det:

"Jag skulle flirta med vessan, men den var upptagen så jag sket i det"

Omställning

3 reaktioner på ”Omställning

Kommentera

