Stuffs.

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Sminkade mig första gången. På RAX’ vessa.

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Tillbringade nätterna på skolan och målade.

3) FEM SNACKS DU GILLAR
Chips, chips, chips, pecannötter och russin.
 
4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Timber Timbre – Demon Host, Raptori – Oi Beibi, Tavares – More than a woman och tuuusen till.

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR:
Jag skulle hyperventilera tills jag svimmade. Och gråta.

6) FEM DÅLIGA VANOR
Skjuta upp precis allt, prylbögsyndromet, beställa skivor mitt i natten och glömma bort det följande dag, tacka ja till diverse uppdrag jag egentligen inte vill ta mig an, berätta samma juttun flera gånger för samma personer.

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Kramas, käka, kocka, knasa och knarka.

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Tubtopp, något som lämnar hela ryggen bar, tåstrumpor, överdrivet superblekta jeans, napapaita.

9) FEM FAVORITLEKSAKER:
Någå hajar som jag inte minns vad de heter, Biker Mice From Mars, radiostyrda bilar, Muminhuset/båten, My Little Pony. Jag har själv aldrig haft något av dessa, pummi for life!

10) FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UNDERSÖKNINGEN:
Den som har tråkigt. Som jag.

Stuffs.

2 reaktioner på ”Stuffs.

  1. Sabrina_ skriver:

    1. Rax av alla ställen. Vem sku du charma? 

    9. Muminbåten var genial. Jag älskade den. Och huset också, förstås. 

  2. kata747 skriver:

    Ehm, jag och Loppan firade min födelsedag där (11 bast). Och så skulle vi vara lite snygga.
    Muminhuset är som ett bättre dockhus!

Kommentera

