Hejdå!

Inspirerad av skillah, tänkte jag köra en lite communityreview dagen till ära.

23.09.2005 registrerade jag mig, och första inlägget på en hurja mening löd:
Med choklad i magen, ett kex i handen och en vän vid sin sida. Då är allt som det ska (:
Nuförtiden skriver jag mina smileys "rätt väg" och med näsa..

Mina inloggningar är 2686 till antalet, konstigt att de inte är fler. Iofs brukar jag logga in och hållas inloggad i flera timmar, är jag sparsam? Dessutom har jag haft "pauser" från communityn i flera omgångar, konstiga saker man får för sig.

Fotoalbumet har jag rensat och uppdaterat otaliga gånger. Vissa bilder har dock varit kvar en längre tid, som den döda sälen. I övrigt har jag ett rätt så egoistiskt album, eftersom att jag själv i skrivande stund figurerar på 12 av 27 bilder. De skulle vara många fler om jag inte sett över saken..

Jag har träffat alla i min vänlista irl, utom en. Där är jag nästan lite stolt, men de flesta i den listan är inaktiva.

"Listan" har jag uppdaterat fram och tillbaka med allt möjligt, tills jag en dag bara tog bort den. Kinda sad.

Klubblistan har varit kliometerlång, tills jag en dag rensade den också. Jag slogs av en minimalistvåg i ett skede och raderade allt möjligt "pinsamt". I dagens läge är det en rätt ärlig lista på klubbar. Sist och slutligen har jag inte varit överdrivet aktiv i dessa, jag är mer av en betraktare som gläds åt andras kommentarer.

Huu, jag är nästan rädd för den nya sajten. Farväl gamla communityn, du har tjänat mig väl! Jag kommer sakna dig! Jag tror jag lyssnar på gamla Diktatorn-låtar som tröst.

Hejdå!

2 reaktioner på ”Hejdå!

  1. Sabrina_ skriver:

     R.I.P – sajten alltså, inte du! 

    Jag minns hur skrämmande det var senast då communityn ändrades. Ärligt så har jag hittills gillat den äldsta designen mest. 

Kommentera

