Musikglädje

Mina inlägg handlar mest om mina skivköp, känns det som..
Men här är dagens paket!
ÅÅH vad jag har väntat på den! ♥
Om någon vill lyssna, klick.

(typ kräppigaste bilden ever)

I övrigt har det varit en onaturligt produktiv dag,
jag har varit till socialen, kela, posten, jobbet,
psykologen, tagit blodprov och ringt viktiga
samtal. PUST!
Dessutom har jag orkat laga mat och faktiskt
ätit av den, och tvättat en maskinfull med kläder.
Nu återstår det ‘bara’ att packa ner resten av
livet i kartonglådor och sopsäckar. Tur att jag
har så fin musik till uppmuntran.

[ musik: Hanoi Rocks – Café Avenue ]

Musikglädje

2 reaktioner på ”Musikglädje

Kommentera

