På tal om CCR..

Varför försöka vara snygg, när det är så mycket enklare att vara fulsnygg?

Så här ser jag ut när jag gäspar!

Och jo, till saken: Ni vet den där låten "Wrote a song for everyone" av fantastiska Creedence Clearwater Revival? Det låter ju som Rövsång for everyone. Lyssna! :-D

På tal om CCR..

5 reaktioner på ”På tal om CCR..

  1. boas skriver:

    YES!!! Jag tror på dig kata!
    Av just samma anledning rakade jag av mitt svarta boy-look hår och odlade skägg.. för att vara ful-snygg…

    Du är fulsnygg snygg snygg eller hur man ska lägga det :D

  2. kata747 skriver:

    Mycket bra! Fulsnygg is the way! Man vill ju inte vara ytlig heller!

    Tack, happy to hear that :-)

  3. Ileea skriver:

    Det är precis därför jag spexar till mig på de flesta foton – det är bättre att försöka vara fulsnygg och lyckas än försöka vara snygg och misslyckas!

Kommentera

