Hundfunderingar.

Min pappas hund är lite konstig.

1) Hon fullkomligen älskar mig. Bara hon hör mitt namn blir hon alldeles till sig. Jag har en känsla av att alla djur hatar mig, men inte denna krabat.

2) Hon reagerar på "kss kss kss". Det är absolut bästa sättet att locka henne till sig (bortsett från matmutor). När vi var ute på länk här nyss, och jag ropade KSS KSS KSS kom jag på hur konstigt det måste se ut/låta. Och så känns det som att man gör något fel? :-D

"Kanske pappan har knasa en katt eller nå", sa min smarta vän. Jag tror inte det är fysiskt möjligt att föda en catdog.

Hundfunderingar.

Kommentera

