Vredesutbrott.

, jag flyttade inte in igår trots allt.
Varför?
För att min hyresvärd är fucking korkad.
Det är tänt på vinden men ingen är hemma.
AAAAAAARRRRRRRR USCH vad ARG jag blir!
*spott* *fräs*

Hon hade alltså inte tömt kåken. Bitch!!!

Jag tror det är lägligt med den här bilden igen.

Vredesutbrott.

6 reaktioner på ”Vredesutbrott.

  1. kata747 skriver:

    Jag kunde filma alla mina vredesutbrott och klippa ihop dem till ett fint potpurri. Och så kulminerar det hela med en Tekkenfight mot hyresvärden.

  2. Ileea skriver:

    Va? Den var alltså ännu fullassad med möbler när du skulle flytta in? Nog visste hon väl att du skulle flytta från den första mars?

  3. kata747 skriver:

    Sandra – Hon visste klockslag och allt. Men det klickade tydligen inte i lilla hjärnan. *bröl* Men nu är jag inflyttad trots allt!

Kommentera

