Helgbestyr

Jag har återvänt! Halleluja!

Det blev en allnighter igår, inkluderande friskt förfestande
med både melodifestivalen och chatroulette. Därefter blev
det klubbande och en jakt på sittplatser, varvid vi fann oss
ett trevligt pack med ekonomer, som gärna kivades om
snus och ivrigt försökte kommunicera på knagglig svenska.
Valomerkki följdes av totalt random efterfest med japparna,
fram till sjuslaget på morgonen. Vinet flödade, musiken ljöd
och jag dansade hejdlöst med min vapendragare.

Jag älskar spontanitet!

Även om planerade events också är kul, men.
Jag charmas av Oförutsägbarheten, åh!

Helgbestyr

Kommentera

