Yesterdjur, Yestermir, Yesterday

Äntligen fick jag den nedladdad – en fiilisskiva!
Jag laddade ner den första gången 2005, brände den
på en cd och raderade den från datorn. Why? Nu har
jag donerat cdn till gymmet ( Why? #2) och började sakna den.

alt

Bara låtnamnen är ju värda att nämna;
Om Du Polerar Den Här Then Your Slipsten Will Be Next
Disco Dancing Caravan Camping
Grizzlybjörnarnas Återkomst

osv.

Ett till bevis på att jag inte nödvändigtvis har så bra musiksmak som jag intalar mig.

Yesterdjur, Yestermir, Yesterday

2 reaktioner på ”Yesterdjur, Yestermir, Yesterday

  1. kata747 skriver:

    Det är bitpop, blipblop, kan liknas vid Slagsmålsklubben etc om du är bekant med dem? Det är kul :-)

Kommentera

