Ett till fnissinlägg

Hihihihi
Varför har jag aldrig tänkt på hur roligt ordet cockpit är?

Cock
pitt

Eller säkert har jag tänkt tanken,
fnissat så jag pissat ner mig,
och sedan glömt roten till allt roligt.

Jag känner hur seriositeten i mina inlägg sjunker drastiskt.
Likaså min mentala ålder :-)

Nu vill jag veta vilka ord ni fnissar åt?

Ett till fnissinlägg

13 reaktioner på ”Ett till fnissinlägg

  1. UDTQ skriver:

    Cockpit och joystick e nog två ord som jag ofta funderar vad folk ha funderat då de funderat fram de orden. Sen en liite annorlundare fundering; militärgraden Colonel, som uttalas typ [Curnl] ..
    Whaat?

  2. kata747 skriver:

    Dumle – Haha! Nu kom jag att tänka på fraternity, det låter som att frata i en evighet..

    Kommentatorn – *fniss*

    UDTQ – Colonel, nä, jag förstår inte. Engelska är ett mystiskt (men roligt) språk.

    Ravve – Stanna pitten! Hahaha!

  3. nonne93 skriver:

    Jag har bara konstiga ord, som sedan också är roliga! :P

    Brunsås
    Kalasbyxa
    Pittoresk (pitt-oresk, ja ni fattar)

Kommentera

