Krisigt

LIDL är inte så dumt. Idag köpte jag en soft shell-jacka, löpstrumpor och en familjeförpackning björntråd därifrån. Kela vad bra grejer! För struntsummor!

… vilket leder till att jag känner mig som en hilbillymuija, vars höjdpunkt är veckans matinköp på Tesco, Walmart eller just LIDL. Kanske det stämmer. Senast jag förfestade på chatroulette (hahaha), kallades jag både farmer girl och hilbilly. Och nu är jag dessutom manlig och kall. Kanske jag borde komma ut ur skåpet redan?

Krisigt

4 reaktioner på ”Krisigt

  1. dumlefafa skriver:

    ost och sånt är helt bra från lidl men int shoppar jag nogo stort där, och att du våga på chatroulette liiite skrämmande

    med dom beskrivingarna är du ju en inbread typ från alabama

  2. kata747 skriver:

    LIDL överraskar mig varje gång. Grönsaker och såna färskvaror vågar jag inte köpa, och det var första gången jag tog hem kläder därifrån.

    Har man riktigt dötrist kan det vara lite underhållande med chatroulette, om man hittar ett ansikte att prata med dvs. :-D

    Tydligen ser jag ut som en cowgirl!

Kommentera

