Värmeabstinens

Om sexish(sexiga) timmar glider jag iväg söderut(läs: Åbo!) på nya äventyr.
Känner jag mig själv väl, så kommer jag inte sova alls, innan jag tryggt sitter på tåget (och knappast där heller). Det blir ett hyperdygn än en gång.

Sommarlängtan slår till dagligen, och hårt! Därmed agerar nedanstående bilder som substitut och frestelse
alt
alt
alt
alt
alt
Efter en galen dag on the road säger jag bara FUNK!

1 Konemetsä 08
2 Brändölägenheten 09
3 Replot 09
4 Konemetsä 08
5 Konemetsä 08

Värmeabstinens

4 reaktioner på ”Värmeabstinens

  1. dumlefafa skriver:

    cooolt linken på minde så mycket om de la souls – me myself and i
    sommar kom nyy pleees

  2. Lustmord skriver:

    Välkommen. Temperaturen är 6,1 grader och det är duggregn. Vi ber er vänligen sitta kvar i stolen med säkerhetsbältet fastspänt till planet har stannat helt och skylten om säkerhetsbältet släckts.

  3. kata747 skriver:

    Dumle – Yes, båda är lysande :-)

    Lustmord – Tack! Nu vet jag hur jag ska klä mig (väderskillnaden verkar stor).

    Vera – KANSKE! Jag måste fundera lite.

Kommentera

