Mellanrapport

Jag är hemma.

Under mitt dryga en veckas äventyr har jag tagit (åtminstone) 1124 bilder.

Jag har träffat fler nya människor än under det senaste halvåret sammanlagt, vågar jag påstå.

Det har blivit vår på riktigt.

Mina snyggsnygga brillor gick sönder i morse. Tappade dem när jag sprang till metron och trampade passande rakt på dem. En helt okej skråma på linsen och ena bågens skruv föll av. Det var sista droppen, H&M.

JIIIHAAAA
alt
Så här spännande var det att komma hem!

Mellanrapport

2 reaktioner på ”Mellanrapport

  1. dumlefafa skriver:

    välkommen hem ! hoppas du far på nya äventyr snart :p
    iof ser den där lada väldigt intressant ut

  2. kata747 skriver:

    Tacktack! Det dröjer väl inte länge tills jag är iväg igen..
    Man blir alltid lika munter av de österbottniska vyerna.

Kommentera

