Drick, min broder, drick!

(Hade svårt att välja rubrik; Känn hur jag ejakulerar / Bittra tårar och aska / Drick, min broder, drick)

Blundar totalt för allt som har med valet att göra, jag fixar inte det nu.

Underbar musikafton i hemmets trygga vrå tillsammans med själsfrände. Fint att du finns tillgänglig här igen. Vad vi lyssnade på? Allt mellan Sabbath, israeliska sjutummare, Francis, Vesku, Waits, Risto och Beefheart. Ungefär. Jag älskar dig.

Här. Bilder.
alt
Bieberhwhoosh
alt

alt

alt
Pixel
alt
Taika
alt

alt
Golvfest
alt

alt

Drick, min broder, drick!

4 reaktioner på ”Drick, min broder, drick!

  1. boas skriver:

    ps: undrar du var det ligger så ligger det i Sombrero galaxen!

    Enligt oss är den där sombreron ett ställe där all musik från vår värld har samlats i den där sombreron och i mitten finns Gagaristan…
    Land of gold and shiny happiness! :-D

    Välkommen…
    Biljetten dit kan fås på club Dubrovnik den 4:e Juni! ;-)

Kommentera

