GLAD PÅSK

Jag råkade träffa min ex-granne på hemvägen. Det är nog den mest underhållande grannen jag någonsin haft. Han hade tappat några kilon och hade en ny frisyr. Den som någon gång spelat TEKKEN vet säkert hur Paul Phoenix frilla ser ut – grannens hår var exakt likadant.
Jag kommer inte på ett adjektiv som beskriver det tillräckligt bra. Man lägger märke till det, hur som helst.

Vad annat? Alltid lika kul att vakna och inse att man hade grymma munchies på kvällen. Nu är precis allt, jag understryker ALLT, odiskat och diverse förpackningar och matrester spridda över det lilla köket. Yes!

Idag ska jag fixa påskkorten, om du vill ha ett kort från yours truly så hojta till :-)

alt
Dagens väldigt påskiga bild

GLAD PÅSK

4 reaktioner på ”GLAD PÅSK

  1. dumlefafa skriver:

    hojtar till, munchies på kvällen är ingen nysak :p och inte orkar man ju diska efter åt eller

  2. kata747 skriver:

    Ankfigur – Påskkortet finns att beskåda i mitt fotoalbum, det är alltså inte bilden ovan som ska skickas :-D

    Dumle – Hojta din adress då din fjant!

Kommentera

