Dagen efter långfredag

Årets första myggbett. Vad i helvete! Jag blev mäkta förbryllad när jag igår såg årets första humla, men myggor? Nää-ä..

Igår fick jag min velociped fixad, och förstås var det bara en liten switch att vrida på och några skruvar att dra åt. Nu känner man sig lite extra tummen-mitt-i-handen-kvinnlig, men jag försökte själv! Med oljiga händer och sånt. Nog är det bra att ha en massa karlar till vänner.

Efter att ha fått mina första genuina vitsi-vad-bra-skivor-du-har-komplimanger, känner jag mig lite stolt. Hittills har det känts som en tafatt samling med gratis kakka och några pärlor. Men kanske jag har helt bra musiksmak trots allt. Nu lyssnar jag på Curtis första gången på länge, hade helt glömt att jag hade honom på vinyl.

Och så är ju det här bara vackrast i världen.

Pussisar!

Dagen efter långfredag

5 reaktioner på ”Dagen efter långfredag

  1. dumlefafa skriver:

    va myggor ren fugde!
    musik smaken är ju ganska individuell men de som har blivit linkat är nog varit superb hittills

  2. kata747 skriver:

    Inte omöjligt, men kommer det inga mothugg så tycker jag att vi har bra smak. Sådeså.

Kommentera

