Skissbomb

Fritt inspirerad av Hipsus lektionsklotter, smäller jag upp lite klotter från det gångna halvåret. Kan inte kalla det lektionsklotter då det mesta har skapats nattetid och jag har inte alltför tydliga minnesbilder av skapandeprocesserna.
Skitdåliga skanningar. Jag vet faktiskt inte vad som händer där.

Och jo, min käre kamrat Matias har medverkat på vissa streck.
alt
alt
alt
alt
alt
alt
alt
alt

PS. HAHAHAHHAHA

Skissbomb

11 reaktioner på ”Skissbomb

  1. Fingerbang skriver:

    :D uderbart. Borde kanske också posta mitt lektionsklott. Eller prata-i-telefonen-klott.

  2. kata747 skriver:

    Dumle – Citerat från en låt, men okej :-D

    Fingerbang – Please dela med dig! Jag har en passion för prata-i-telefonen-klott :-)

    Zimm – Tar det som en komplimang :-D

Kommentera

