Bottenskrapet.

Jag är en total failure.
Pinsamheten själv.
En social outkast.
Pummi.
Samhällets bottenskrap.

Det är konstigt hur man känner en press, en stor järnhand som trycker huvudet under vattenytan, trots att man är ‘ledig’ och inte gör just någonting alls. Den bultande, klösande, sprängande oron innanför bröstkorgen tar inte paus heller som jag önskar.

Jag skulle egentligen länka till en låt i min desperation och ilska, men snubblade istället över den här lustiga scenen ur Down by Law. :-)
Tom Waits <3

Bottenskrapet.

8 reaktioner på ”Bottenskrapet.

  1. dumlefafa skriver:

    *krama* inte kan det vara botten för jag finns ju under ännu och tar helt klart upp den platsen :p

  2. kata747 skriver:

    Nejnej Dumle, bottenpriset utdelades redan i tidernas begynnelse, och du slapp undan det med hästlängder!
    Kramar på er båda!

  3. Ileea skriver:

    Inte i min värld i alla fall. I min värld är du bohemkonstnären, kajalflickan (ja, den Kata finns också där någonstans), min cowboysäl. Sådeså.

Kommentera

