Flöjtorkestrarna

Våren är här.
Nu är dom här igen.
The peruvian flute bands!!

Min underbart sociala mor vill alltid bli vän med alla utländska performers,
dvs jag har hamnat skaka hand och smalltalka med rätt så många av dem, redan i ung ålder.
Lyssnat på cd-skivorna hemma.
Blivit tvingad att köpa deras krimskrams.
Provat spela på deras panflöjtar..
Listan kan göras lång.

Inget fel på dem, men jag får en massa pinsamma flashbacks genast jag ser dem.
Och så känns det ju lite som att de är all over the place, när de erövrat torget med sina speakers.

Idag är det en Beck-dag, sådär annars.

Fan vad jag älskar den här videon!!!

Flöjtorkestrarna

3 reaktioner på ”Flöjtorkestrarna

  1. dumlefafa skriver:

    klart tecken att det är varmt ute när de kommer fram, farbror spelar faktiskt på sina panflöjtar hörs skönt :)

  2. dumlefafa skriver:

    va ska man vänta tills det blir varmt att göra så,
    i see were i have gone wrong then

Kommentera

