I can haz säng

Jag vet inte vad jag ska säga, snart spricker nervositetsnerven och ögonen pamar ut ur sina hålor.
Men detta på ett bra sätt!

Efter två månaders väntan har jag äntligen en säng i mitt hem. Dessutom råkar det vara min första IKEA-produkt någonsin. "Du är på väg mot det bättre livet nu med IKEA-möbler", som Vera sa. Eller hur var det nu? Anyhow, inga fler brädor som lossnar, inga fler knarrnätter och inget mer hyssjande gällande nattliga gäster. Välkomna skall ni vara, här är det öppet hus och öppet täcke. Ja, det mesta är ganska öppet i detta hushåll.

Nu är det bara invigninsceremonier och -ritualer som fattas. Problemet är att pengarna inte räcker till en dop-skumppaflaska, ingen björn är tillgänglig och jag har inte ens en pyjamas. Hur skall detta då lösas?

PS. Jag är så till mig att jag inte ens vågat provligga i den!

I can haz säng

3 reaktioner på ”I can haz säng

  1. dumlefafa skriver:

    you has to find some random snubbe att testa den med juh, helt klart ända lösningen !

  2. kata747 skriver:

    Tackar tackar!
    Jag får helt enkelt ta den officiella invigningen senare, jag tar en mjukstart :-D

Kommentera

