Vad är det för fel på mig?

Vad har jag gjort för att förtjäna detta?
Alla freaks fullkomligen dras till mig!! AAAAARRRR!
Idag råkade jag ut för en till blottare, på samma ställe som senast!!!
På socialen satt jag inklämd mellan en pizzaluktande läderhombre och en lite större kvinna iklädd lackskor, långkalsoner, och en pink tuulipukujacka. Samtidigt som en vindögd flåsande man stirrade på mig. På hemvägen blev jag förföljd av en flasksamlande gubbe som skrattade sådär sluskigt grymtande.

Och jo, en sossetant kom och hostade upp 70% av sina kroppsvätskor rakt på mig.

Vad är det för fel på mig?

PS. En liten tröst var bakgårdens egen lilla puppe, som bor bredvid cykelställningen. Det välkomnar mig alltid lika snällt.

Vad är det för fel på mig?

3 reaktioner på ”Vad är det för fel på mig?

  1. Ileea skriver:

    Jag beklagar att du verkar ha blivit världens freak-magnet. Hälsa puppen från mig, dock!

  2. dumlefafa skriver:

    oh shit, var bor du riktigt när det finns blottare i varje knut.
    folken man möter på sossun är nog alltid lika spännande att kommer de nogo flygande från dem

  3. kata747 skriver:

    Ileea – Jag lovar att hälsa puppen!
    Dumle – Tydligen bor jag i ett otryggt kvarter. Och sossefolket är tämligen intressant!

Kommentera

