Plingpling

Ansiktsmasker är kul. Man ser helt löjlig ut och så känner man sig som en staty i fejset. Och oftast blir man sådär mjuk och mysig efteråt. Jag brukar ha på mig masken mycket längre än det står på förpackningen, bara för att den där stelheten är så rolig.
Hihihih.

Funderar på att lägga mig i solen och sticka. Det måste ju vara bra multitasking.

Plingpling

6 reaktioner på ”Plingpling

  1. Banankokaren skriver:

    Jag också! Och sen när jag äntligen tar bort masken brukar jag göra en massa grimaser och riktigt vrida på fejset (om det är en sån där hård lermask) så att masken spricker och faller i bitar. Hulluilla on halvat huvit. :D

  2. dumlefafa skriver:

    int kan man ju sticka i solen, man ska ju ha en mysig brasa när det stickas.
    nåt som filmer har lärt oss :p

  3. kata747 skriver:

    Banankokaren – JA PRECIS! Du vet vad jag talar om :-)

    Zimm – Det blev för svårt, solen tog upp all min tankeverksamhet..

    Dumle – Som sagt så failade jag med stickandet, kanske du har rätt!

  4. hipsu skriver:

    Jag har aldrig testat ansiktsmask :O Borde man? Det låter ju hur underhållande som helst!

Kommentera

