shitt

alt
alt
alt
alt
alt
alt

shitt

7 reaktioner på ”shitt

  1. ankfigur skriver:

    Hahaha ! Du sku se bilden på mig när jag har ansiktsmask ! Jämfört med min bild är du riktigt söt på din bild xD

  2. kata747 skriver:

    Ankfigur – Jag tyckte den var så tråkig så jag förstörde den lite..

    Dumle – Hahaha jaaa! Och Österbottens största läpp

  3. kata747 skriver:

    Sådär att joo, nog har jag onaturligt stora pupiller annars också, men inte kanske riktigt sååå stora :-D

Kommentera

