Vaahtobileet

Vad är det som når mina öron(ögon)??
Inkommande fredag ordnas det skumfest på Royal i Vasa.
Jag trodde det var något som bara ordnas på ungdomslokaler.
Ute i periferin.
För tio år sen.
Men icke!
Jag har aldrig varit på vaahtobileet.
Hur bra är det?
Är det bättre än vattendiscona i 90-talets simhallar?
Är man automatiskt ett lättare byte för att man är drypande våt?

Kanske man borde prova, det kostade ju bara sex spänn.
Eller så svettas jag i lugn och ro på balkongen.
Hellre väntar jag på supermegaravefest ute i skogen/på stranden.

Vad säger du? Skum=skumt?

Vaahtobileet

3 reaktioner på ”Vaahtobileet

  1. kata747 skriver:

    Vera – Jag undrar om Ida är med på det.. hahaha
    Dumle – Kanske jag måste, det här är min chans att allmänbilda mig i konstiga temafester :-D

Kommentera

