Tvångstankar

alt
Jag kom på att min sjukskrivning tog slut i söndags. Fan. Vad ska jag göra nu då?
Känns nog som att man kunde sova bort en vecka emellanåt.
Kanske jag verkar som den glada lyckliga öppna människan i vartannat inlägg, men det är tillfälligheter. Nog sitter jag också hemma och räknar piller. En liten trygghet.

Fint att sommaren äntligen är här, though.

Tvångstankar

5 reaktioner på ”Tvångstankar

  1. Fingerbang skriver:

    hmpf, hoppas du börjar känna dig bättre då, det ljusnar ju och är skönt ute iaf. (:
    Och vackervacker bild! Du har en fabulous näsa!

  2. kata747 skriver:

    Solterapi har jag hört att fungerar för det mesta.. Fabulous näsa! Det har jag då sannerligen aldrig hört någon säga, tack :-)

  3. boas skriver:

     YES! Ut i solen ska vi!!! 
    Ut i solen sötnos!!!! Det är det bästa som finnns!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentera

