Svett

Jag kommer inte över det faktum att sommaren inte längre knackar på dörren. Den har faktiskt öppnat porten och stigit in. I samma veva öppnades alla fönster också.

Jestas att det är varmt!
Det är riktigt svårt att välja outfits nu plötsligt, när man är van att pläsa på sig, lager på lager. Glad och nöjd hoppade jag i mina på-gränsen-till-hotpants-shorts och gick ut i civilisationen. Bara för att se en drös med vinterklädda medmänniskor. Folk har på sig läderhandskar, ylletröjor, mössor, vadderade jackor etc. Vad är problemet, slit av er kläderna! Konstigt naken känsla jag hade resten av dagen, och många tittade lite snett på mig. Mätaren stod på +26 vid stranden. Varför envisas ni med denna vintermundering, beach 2011 är här!!!

Lite besviken blev jag också på den uteblivna åskan.
Ge mig lite blixtar och pangpang!

Svett

4 reaktioner på ”Svett

  1. dumlefafa skriver:

    vi har såna på jobbet som kommer till lunchen med rockar när man själv sportar t-shirt atm

  2. kata747 skriver:

    Nicke – Att dom är!

    Dumle – Helt rätt, psyka dem tills rockarna åker av!

    Zimm – Mysväder :-)

Kommentera

