.

Jag har tics i ögat. Fruktansvärt störande. Senast hade jag det på hockeyfinalen, otroligt enerverande när blicken inte kan fokuseras på pucken, eller något annat heller för den delen.

Hade tänkt tröstshoppa idag.
När jag öppnade börsen märkte jag att det kommer gå dåligt.
Det blev en tygkasse.
Jag har ungefär 10 000 tygkassar från förr.
Men det känns lite lite bättre.
Världen suger infernaliskt mycket fortfarande.
Nästa gång jag öppnar börsen hoppas jag på ett kreditkort.
På någon annans namn, givetvis.

Istället lånade jag hem några böcker.
En mumsig bok.
Senare ska jag kanske feasta på ost.
Ost och te.
*suck*
alt

.

En reaktion på ”.

Kommentera

