Conny Corny

Jag fick fiilis för Galenskaparna & After Shave. Det började från att denna låt ploppade fram i hjärnan och spelades några varv:

Jag har Hajen som visste för mycket på VHS. Jag har varken teve eller VHS-spelare.
Dilemma.
Det kunde sitta bra med GAS- eller VHS-filmkväll. De andra videokassetterna innehåller inbandade Asterix-filmer, dubbade till svenska, givetvis. Nog för att kvaliteten måste vara riktigt hemsk, med tanke på hur många gånger jag tittat igenom dem med syster. Men. Fiilisknaster.
Vi går fortfarande omkring och citerar de där filmerna.

"Tärningen är kastad."
"Vart då?"

PS. För den icke invigde; Conny Corny är en misslyckad pajas.

PPS. Öppna helvetets café, här kommer en jävel till!

Conny Corny

4 reaktioner på ”Conny Corny

  1. BaNZaI_ skriver:

    Haha! Hajen som visste för mycket :D Jag tror bestämt att jag också har den på VHS, har iaf haft den! Underbar film….

  2. Leffe skriver:

    Hejsan.
    Jag heter Peter och jag läste ditt inlägg här. Jag undrar om du har kvar din VHS Hajen som visste för mycket!??
    Och om du har det = kan tänka dig att sälja av den!??
    Jag är en stor beundrare av Galenskaparna och After Shave, och jag har en görstor samling med dom!!
    Jag samlar på alla områden. Och just denna VHSen är den enda VHS-filmen jag saknar med GAS.

    Jag är i vilket fall som helst intresserad av den: förutsatt att det är en ”riktig” VHS – alltså en som man har kunnat köpa i affärer och inte en som man har bandat/spelat in hemma.

    Om det skulle vara så att du kan tänka dig att sälja den (och om du inte redan har gjort det) så är jag intresserad :)

Kommentera

